Sponsordagen

Seizoen sponsorwedstrijden 2023 afgesloten

Op woensdag 18 oktober was het weer zover. Onder prima weersomstandigheden werd de derde sponsordag gehouden.

Dit jaarlijkse evenement wordt speciaal georganiseerd voor sponsoren, met hun genodigden, en bestaat uit een geheel verzorgde golfmiddag en -avond. Voor de golfers wordt een wedstrijd gespeeld over 13 holes. Daarnaast worden er Golfclinics georganiseerd voor zowel beginners als gevorderden.

Tijdens het evenement werden alle deelnemers door de baan verwend met hapjes en drankjes en, ter afsluiting van de dag, uitgenodigd voor deelname aan een uitgebreid buffet.

Met 44 deelnemers aan de dagwedstrijd en 26 deelnemers aan de Golfclinics kunnen zowel de organisatie als de deelnemende sponsoren met veel plezier terugkijken op een succesvol verlopen dag. De vele gemaakte foto’s spreken voor zich. Alle foto's staan in een apart album: lees verder.

Aan het einde van de dag werd ook de overall-winnaar van de sponsorwedstrijden bekendgemaakt.

Hier volgen de uitslagen:

Uitslag Dagwedstrijd (Texas Scramble)

1e plaats team:    Fit BY CAS  (Cas Wolbert en Lieve Wolbert)

2e plaats team:    Quadrant 4 (Rudy van de Water en Ben Kessing

3e plaats team:    Nellen Schoonmaakdiensten (Bennie Breurken en Suzanne van Dinten)

Uitslag  Sponsorcompetitie (6 beste wedstrijden van de 7 gespeelde wedstrijden)

1e plaats team:   VelzArt ICT

2e plaats team:   Van de Donk Beveiliging

3e plaats team:   Helmex Afbouw

Veel dank voor de inzet van De Laat Coffee, Het Wijnhuis Rosmalen en Bakkerij Korengoud. Zij hebben bijgedragen aan de geneugten voor de inwendige mens op deze dag. Ook dank aan de Horeca en vrijwilligers van onze golfclub die deze dag mede tot een groot succes hebben gemaakt.

Sponsoren zijn en blijven voor de toekomst belangrijk voor onze vereniging. Daarom zal de Sponsorcommissie zich blijven inzetten voor een goede relatie van de sponsors met de vereniging.

Terugblik op eerdere Sponsordagen

In het verleden is enkele keren eerder een sponsordag georganiseerd voor onze sponsoren.

De Sponsordag 2012 vond plaats op 29 september 2012.
Voor een filmpje van de sponsordag 2012: klik hier.
Voor een fotopresentatie van de sponsordag 2012: klik hier.

Op 17 september 2011 vond de eerste (succesvolle) Sponsordag plaats bij onze club.
Voor een filmpje van de sponsordag: klik hier.
Voor een fotopresentatie van de sponsordag: klik hier.